circa

Condivisione di casi di applicazione di spazzole di discu

A spazzola piatta hè un pruduttu di grinding end-face.U filu cuntene abrasivi di taglio d'alta efficienza cum'è allumina, carburu di siliciu, ceramica è diamanti.Hè aduprata per a smerigliatura è a lucidatura di marchi d'arnesi è bave generate da a machining.Hè largamente utilizatu in: smerigliatura di pezzi di l'auto, smerigliatura è lucidatura di casse di prudutti elettronichi di cunsumatori, cum'è l'urdinatori di notebook, frames di u telefuninu, l'artigianatu in legnu, pezzi di ricambio aerospaziali, circuiti PCB, ecc. machini o mettiri automatica grinding uniformi miccanica, seccu grinding e wet grinding Grinding pò ièssiri usatu, è grinding bagnata hè megliu.
U fustu d'acciaio hè pulitu.A spazzola di l'aviò gira nantu à l'arburettu principale di a macchina à una velocità alta è l'arbulu d'acciaio nantu à l'arburu rotativu hè macinatu à una velocità constante di 360 gradi.Selezziunà diversi spessori pò eseguisce smerigliatura, lucidatura, finitura è altri prucessi secondu e diverse esigenze di l'arbu d'acciaio.Eliminate i marchi di l'arnesi di rotazione da l'assi d'acciaio è sguassate i detriti da elli.
Ci sò trè video di macinazione in u video per a vostra riferenza:
U primu hè di stallà a spazzola di discu nantu à a macchina CNC, è solu bisognu di rotà l'arburu rotativu, i marchi di l'utensili nantu à a pezza di travagliu ponu esse lucidati brillanti.
U sicondu hè di stallà a spazzola di discu nantu à a manu di u robot.Sutta l'operazione flessibile di a manu di u robot, a spazzola di discu pò pulisce a grande area di bave è marche di cuteddu nantu à a pezza in acciaio inox.Questu hè a riferenza di u video di macinazione secca.
U terzu hè di stallà a spazzola di discu nantu à a manu di u robot.Sutta l'operazione flessibile di a manu di u robot, a spazzola di discu pò pulisce perfettamente e bave è i marchi di cuteddu nantu à questu secondu a curvatura di a carcassa metallica di l'urdinatore notebook.l'acqua lavata.Eliminate ancu qualsiasi debris in cima.Eccu a riferenza video di macinazione bagnata.


Tempu di Post: 20-May-2022